[Csaladtortenet 2] Halotti anyakönyvek

Resmann Ágnes aresmann at freemail.hu
2020. Jún. 14., V, 17:22:52 CEST

Kedves Listatársak!

Két rokonom halotti anyakönyvi bejegyzéseit sem találom, pedig már soronként átnéztem a feltételezett polgári anyakönyveket. Az egyik Pesterzsébeten lakott és halt meg 1965 nyarán, a másik Csepelen lakott és 1970 tavaszán halt meg valószínűleg egy Dob utcai ismerősénél. Mivel mindkét estben hirtelen halál volt, a helyi, vagy a lakcímük szerinti anyakönyveken kívül átnéztem a IX. kerületi anyakönyveket, mert úgy tudom (legalább is a 2000-es években), hogy ide jegyezték be azokat, akik kvázi a mentőben haltak meg, és a Lenhossék utcába vitték őket. Megnéztem azokat az anyakönyveket is, amelyek a közeli kórházakban elhunytakat tartalmazzák, de eddig semmit se találtam. Tud-e valaki ötletet adni, hogy hol keressem ezeket az anyakönyveket?
Köszönettel:
Ágnes