[Csaladtortenet 2] Hegegy Mihály

Attiláné Komáromi komaromiattilane75 at gmail.com
2020. Jún. 15., H, 08:37:57 CEST

Kedves Listások!

Tőletek kértem segítséget a napokban Hegegy Mihály szüleinek megtalásához!

Azt tudtam, hogy 1938-ban vette feleségül Péntek Máriát az esküvő helyszíne
Komárváros! Ma már Zalakomár!

Ezelőtt írtam az ottani anyakönyvezetőnek aki igen lelkesen segített nekEr.
Rengeteg adatot megtudtam a menyasszony családjáról.
Erről jutott eszembe, hogy tegnap ráírjak ismét, hogy az esketési
bejegyzésnél nem-e szerepel adat Hegegy Mihály szüleiről! Ma válaszolt az
anyakönyvezető és leírta a szülők nevét! Ezek alapján Hegegy Mihály
testvéreit is megtaláltam! Annyira örülök.

Emőke