[Csaladtortenet 2] Házassági és születési anyakönyvek Szlovákia /Perőcsény református..Puskás Irénke

Puskás Lászlóné ikepuskas at digitalvac.hu
2020. Jún. 15., H, 15:15:39 CEST

Hetek ,hónapok óta keresem a déd szüleim házassági és az apa születési
anyakönyvét.

Mezei -Y  József  református...semmit nem találok róla.

Felesége : Kaiser Julianna katolikus sz: 1880 .12.16. Ebed Szlovákia

Gyermek születésről : 1894 .Perőcsény Pest megye.. 14 éves lánynak nem
lenne korai :?

Hol keressem, Mit keressek? Mit nézzek át..

Már nagyon sok anyakönyvet, az összes Ebed és Perőcsényt átnéztem
Plébánián kerestettem, de nem akadok nyomra .

Köszönettel veszek bármi támpontot