[Csaladtortenet 2] Házassági és születési anyakönyvek Szlovákia /Perőcsény református..Puskás Irénke

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Jún. 15., H, 17:03:53 CEST

Kedves Irénke!
Nem találtam a Mezei/y-Kaizer házaspárnak gyerekét 1894 Perőcsény
születések között (máshol sem).
Viszont egy Bodó Kinga belinkelte Kaizer Júlia születését FamilyTree-n:
 https://www.familysearch.org/tree/person/details/LKM2-4WY
Esetleg tőle megkérdezhed, tud-e többet.

14 évesen szülés régen nem volt teljesen szokatlan.
Ha 1894-ben szülte első gyerekét, akkor a többi gyerek születése már az
állami anyakönyvek között keresendő - ha ez Ebeden, vagy a mai Szlovákia
más területén történt, akkor online nem fogod megtalálni.

Mezei/y József halottija megvan? Abban mi szerepel?
Lehet, hogy református esküvő volt (ahogy az én református nagyapám és
katolikus nagyanyám esetében is).
Ebed ill. Perőcsény környéki református anyakönyvekben kerested már?
Esetleg a Tatai Egyházmegyét is megkérdezheted:
http://www.refdunantul.hu/cikk/mutat/tatai-egyhazmegye/

Üdv,
Anna

Puskás Lászlóné <ikepuskas at digitalvac.hu> ezt írta (időpont: 2020. jún.