[Csaladtortenet 2] Internetes keresés a prágai római katolikus anyakönyvekben

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2020. Jún. 15., H, 18:49:06 CEST

Kedves Kutatótársak!
Évek óta bújom a prágai anyakönyveket a neten, de sehol sem találom a következő adatokat:

Rihmer (Riemer, Rimer, Remer, Richmer, Riehmer) Josephus, Prága 1680-1750 (családi feljegyzés szerint) Az ő fia Rihmer Vencel és talán Félix is. Elvben még többfia is lehetett, pl. Henrik, József és Ignác és talán az ő lánya vagy rokona a Prágában 1733-ban elhunyt Rihmer Anna Mária (Prága, Kostel P. Frantiska templom halotti anyakönyve)

Rihmer (Riemer, Rimer, Remer, Richmer, Riehmer) Vencel, Prága 1735-Pécs 1800 (Pécsi Polgárkönyv szerint)
Rihmer (Riemer, Rimer, Remer, Richmer, Riehmer) Félix, Prága 1732-Pécs 1795 (Pécsi Polgárkönyv szerint)
A születési dátumban lehet +- 1-2 év, mert azok a halotti anyakönyv adataiból lettek visszaszámolva.

Család nyomai:
Szent Vitus Székesegyház
Kostel P. Hastala templom
Kostel P. Ducha templomban
Kostel sv.  Jakub templom
Kostel P. Mari epred Tynem (Tyn) templom
Kostel P. Frantiska templom

A család római katolikus vallású, és német származású az 1780-as Pécsi Polgárkönyv szerint. Származási helye a Bohémia-i (Csehország-i) Prága városa. Mivel a prágai városok csak 1784-ben egyesültek, sajnos a forrásból nem tűnik ki, hogy melyik városrészre gondoltak: Királyi vár, Óváros, Kisoldal, Újváros, vagy a Hradzsin. Én nyomokat a Királyi várban és az Óvárosban találtam.

Talán, ha van valakinek egy kevés ráérő ideje, tudna nekem segíteni megtalálni a fenti adatokat. Az én szemem már kigúvadt, de nem leltem meg őket a netes prágai anyakönyvekben. Az tud talán boldogulni, aki már használta valamikor a prágai anyakönyvek netes adatbázisát.

Sok köszönet előre is annak, aki segíteni tud!

Köszönettel
Aurél