[Csaladtortenet 2] Bodó Kinga

Puskás Lászlóné ikepuskas at digitalvac.hu
2020. Jún. 15., H, 18:09:47 CEST

Kedves Kinga!Irták itt mások, hogy belinkelted a keresett családom egy
másik tagját..

Kaizer Julianna (Júlia ) 1880 Ebed, testvére a Kaiser Elizabet 1884 ..
Szülők is meg vannak: Kaiser József -Gonda Erzsébet.

Viszont a Julianna férjét keresem a Mezey Józsefet.

2 gyereket találtam a házaspárnak, de a születésibe csak a szülök neve
szerepel, semmi más ,mind a két gyerek Perőcsényben született, mindkettő
ott is halt meg 1894-1899 Julianna 4.5 éves.

Ilona 1897 -1954.. házasodott 1920 Kemence .. a nagymamám a további
gyermek Mezey Julianna 1905 sz.Lontón.

Ha valamit tudnál segíteni, Örülnék neki.

Köszönöm :Irénke