[Csaladtortenet 2] Kiolvasási segítség kérése

Tamás Ida ida.tamas at gmail.com
2020. Jún. 22., H, 20:32:52 CEST

Köszönöm az eddigi segítségeket, de sajnos az hogy K-val vagy V-vel
kezdődik nem elég. Ezt az anyakönyvet feldolgozom, mit írjak akkor ide?
Nektek sem jó, mert ha valaki éppen itt keresgélne nem találja a nevet.
Sajnos a tiszteletes nagyon sok nevet lerövidített. Pl. Gyakori név a
Szaniszló, de sok helyen csak Szany-nak írja. Ilyenkor mit írjak,
önkényesen nem írhatom át az anyakönyvet! Többnyire fölismerem a
vezetékneveket, mert az én családom is ebben van. Látom a keresztnevek
gyakoriságát, melyek a kedvelt nevek. Amikor keresztnévnek csak egy nagy
E-t és némi girlandot látok, azt tudom, hogy Erzsébet, mert ez fordul elő a
településen, de ott motoszkál bennem a kisördög, mi van, ha tévedek és
esetleg Esztert takar. Szeretném jól elkészíteni, de félek, hogy sok lesz a
hiba.
Ne harapjátok le a fejem, ha hosszan írtam sirámaimat. :-))))
Üdv
Ida

2020. jún. 22., H, 19:19):