[Csaladtortenet 2] Kiolvasási segítség kérése

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2020. Jún. 22., H, 21:34:48 CEST

Szerintem rosszabb, ha csak találomra írsz be valamit, mint ha semmit sem.
A familysearch-on is rengeteg névhiány van, de ez még mindig jobb, mintha
valami elképesztő félreolvasást rögzítenek, vagy a keresztszülőket rögzítik
szülőnek, mert ilyen is van. A Lajos biztos támpont, ha valaki eljut odáig,
már vannak sejtései az apja családnevéről is.

Tamás Ida <ida.tamas at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jún. 22., H,
20:33):