[Csaladtortenet 2] kiolvasás segitség 1822

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Már. 5., Cs, 12:24:27 CET

Beírás 1726 _ 24 nov _1822 év az a beírás (nem 1724).

Látom hogy Tzupper / Csukor van is oda írva alá. De Tzupper gondolom az apja. Pont ott van egy kis “fleck - firka”

Szeretném tudni pontosan beírás mivel keresek egy nő Csupor Catharina és őtet nem találom Szabadka terület. Esetleg ezek ha “rokonok”.

Kindest regards
Zsuzsanna Larsson Gilice
Artist MFA
www.zsuzsannalarssongilice.com