[Csaladtortenet 2] kiolvasás segitség 1822

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Már. 5., Cs, 21:32:03 CET

*Köszönöm nagyon a segitség kiolvasás!*

Ok értem hogy irja Tzuppel / esetleg Truppel (a végin a "flekk" alatt
valoszinü van -el).
Ha keresem a FSon a Tzuppel nem nagyon jön semmi elö. A Truppel elö jön
olyasmi nevek...

A késöbbi kijávitás látom, és az van az index Kalocsa leveltar hogy Csupor.

Hogy akkor mégis a Csupor vezeték inkább létezik mint a Tzuppel. Hogyha a
Csupor/Czupor Catharina keresek akkor tenyle inkabb az a nev és nem Tzuppel
;)

De nem értem hogy az csak férre értés volna a Tzuppel név...     A FSon
vannak ahogy értem "originalis" anyukönyv ez a rész Szabadka/Bács-Bodrog és
a Kalocsa digitalis levéltaron nem találtam beiras, lehet akkor elveszett a
"kopia / másodpéldány" vagy nincs lefilmézve és csak van IRL a Szabadka
lévlettar.

*Köszönöm!*
Zsuzsanna

*Kindest regards*