[Csaladtortenet 2] Kérdés Kunbaja

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Már. 10., K, 12:43:57 CET

Kedves lista,

Valaki írta nekem Csantaver volt “Manor House” Birtokos (?) nagy föld ahova mentek dolgozni mások (napszámos)

Olvastam a magyar wiki a Kunbaja és elég jól értem.

Szabad kérdezni ha valaki tudja; Ott is Kunbaján volt olyan nagyobb valami ház/föld ahova mentek dolgozni? Például Szabadka és Kelebia nincs messze.

Találtam egy pár beírás Kunbaja például valószínű ukapa első gyermek Gilicze Ágnes 1830 és aztán másik valaki Gilicze született egy gyermek. Meg egy elhalt gyermek láttam, de semmi esküvő. Most a 1820-1880 évek néztem.

Aztán erdekes mivel keresem Fribert is (Friebert) és Kunbaján vannak valamennyi. De pont akit keresek nem láttam sajnos. Ezek évek is 1800-1850 körülbelül amiket keresem.

Köszönöm!
Kedves üdv Zsuzsanna

Kindest regards
Zsuzsanna Larsson Gilice