[Csaladtortenet 2] Naszód 1851

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2020. Már. 15., V, 18:19:11 CET

Dz, vagy dzs hang nincs sem a héber, sem a magyar nyelvben. Az ilyen
szavak általában törökségi eredetűek.

A név végződése szláv eredetre utal, és dz (dzs, dzsj) a szláv
nyelvekben is előfordul. Esetleg cigány eredetű elnevezésből származik?
Ki tudja?  Üdv, János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Bractl, Békési, Unghváry, Ungvári, Márki-Zay, Kása