[Csaladtortenet 2] Kivándorás Amerikába

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Már. 22., V, 16:14:03 CET

Szerintem ilyen lista nem létezik (nem is létezhet), mert nem szervezetten
és nem egyszerre jött haza, aki hazajött.
Az Ancestry-n van a Hamburgi Kikötőnek utaslistája, de attól tartok, hogy
ez csak a kifelé menőket tartalmazza (nincs előfizetésem, nem tudom
megnézni):
https://www.ancestry.com/search/collections/1068/

Anikó, hol nyitott kocsmát Krammer András?

Üdv,
Anna

Szigetiné Ili <zekany at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. márc. 22., V,
12:50):