[Csaladtortenet 2] Kérem segítségeteket

Moró Alfonz moroa at freemail.hu
2020. Már. 30., H, 10:50:37 CEST

Kedves Macsekok!
Eddig sikeresen eljutottam oda, hogy őseimnek java részét szerencsésen megtaláltam vagy 300 évre visszamenőleg. Sajnos pontosan, a szüleimről találtam kevés információt, ezért kérem segítségeteket, hátha valakinek van jó ötlete arra, hogyan tudok tovább menni.
Apám halotti anyakönyvének széljegyzete szerint 1938-ban, Budapesten a VIII. kerületben kötöttek házasságot. Emlékeim szerint ugyanezt mondták nekem is, még életükben. Sajnos azonban a fenti házassági anyakönyv FS-en megtalálható példányában hiába kerestem őket, egyetlen sor nem volt róluk. Van-e valamilyen javaslatotok  arra, hogy milyen módon lehetne ebben előrelépni? Arra gondoltam, hogy lehet, hogy változtak a kerület határok és annak lett volna valamilyen hatása  az anyakönyvezésre? Vagy valamilyen adminisztratív változás történt.
Mivel később a XVIII. kerületbe költöztek, lehet, - gondoltam - hogy már  a házasságot is ott kötötték, (csak, feltételezte, hogy a széljegyzet pontatlan volt) azonban  az abban az évben készült házassági anyakönyvek nincsenek fent az FS-en.
Kérem, ha valakinek van valamilyen ötlete ezzel kapcsolatban, írja ide.
Előre is köszönöm segítségeteket. Üdv. Ali