[Csaladtortenet 2] Gilicze János keresem_Szabadka?_1847?_rom kat_Bács-Bodrog

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Már. 30., H, 00:16:59 CEST

*Kedves tagak!*

Esetleg unalmas, már sok kerdes kuldtem erröl. De még mindig nem tudom
talalni *Gilicze János *szuletes. Amit találok az egy Gilicze János aki
szuletett 1847_13 dec_Csantavér. Szulök Gilicze Antal es Babóczay Katalin

*Eskuvön Gilicze János + Kovács Maria* irja a völegény szulök Gilicze Antal
és Csupor Catharina. (Csupor_Czupor_Czupre_Czukor)

Gilicze Antal esetleg talaltam szul 1808. Csupor Catharina nem találom
szuletes. Gondolom mint kettönek mikor elhaltak Szabadkán az megvan.
Esetleg találtam eskuvö meg néhany gyermek szuletes meg elhalt gyermek;
Kunbaja meg Szabadka es esetleg Csantaver (Gilicze János).

Szabadkan találtam masik kettö Gilicze Janos akiik zulettek 1847 de azoknak
nem Gilicze Antal az apja, hanem másik Gilicze ember és az anyuka
egyáltalán nem hasonylit Csupor Catharina névre. Néztem évek 1847 körul.

Gilicze János elhalt 1915 amit láttam templom adat, de sajnos nem tudom meg
nézni civil adat. Nincz online. Akartam utazni Szabadka levéltar, de nem
lehet most.

*Csatolom adatok:*

szuletes Gilicze János Csantavér 13 dec_1847_beiras 335

eskúvö Gilicze János + Kovacs Maria_1869_beiras 57

elhalt Gilicze János 1915_beiras 803

*Valamit lehet látni az adatokon amit én nem látok / nem értek? Látom miket
ir, de nem tudom ha esetleg van informacio a "sor közt"? *

Nem tudom milyen másik fálu nézzek. Gilicze Antal + Csupor Catharina
eskudtek 1829, hogy 1847 szulétes elég késö.

A Csupor név inkabb 1840 utan látom Szabadkán, de nem sokan. A Babóczay név
nem tudom. Lehet látni a FS keresés. Csupor is lehet látni. De nem tudom
össze passzolni a Gilicze ággal. Nem látom ezeket neveket példaul mint
keresztszulök a gyerekek akik szuletett Gilicze Antal+Csupor Catharinanak.

*Mindenkinek jo kutatás és "stay safe" kivánom.*
Zsuzsanna

*Kindest regards*
*ZSUZSANNA LARSSON GILICE*
Artist MFA