[Csaladtortenet 2] kiolvasás segitség_eskütés 1870_rom kat_Szabadka

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Már. 31., K, 17:50:19 CEST

*Kedves Zoltán!*

Köszönom nagyon a segitséget! Felmenö eddig napszámos/néha földmüves hogy
ha itt irja "honvéd" érdekes tudnom. Akkor azt esetleg lehet
megtálálni informácio hol volt az ember (János Tóth) "honvéd" ?

Szabad kérdezni ha a gyermek született 14 dec 1870 akkor azt jelent hogy a
házasság ami történt 14 nov 1870 akkor közel volt a születés de megis
"törvényes gyermek" ? Lehet mivel katona volt igy sikerült és a "templomnak
ok" volt?

*Köszönöm!*
Zsuzsanna

*Kindest regards*