[Csaladtortenet 2] A Zsuzsanna Larsson Gilice jelenségről

Zana János jzana9941 at gmail.com
2020. Május. 1., P, 11:31:00 CEST

Teljesen egyetértek Klárival. Magyarságában nem elriasztani, hanem
támogatni kell.
Azokat az anyakönyveket, amelyeket Zsuzsanna nem tudott kiolvasni, én
magam sem tudtam értelmezni, annyira olvashatalanok. Üdvözlettel János

2020.05.01. 7:37 keltezéssel, Tornyos Gábor Ernő írta:
>  Örüljünk, hogy a kis hölgy még tud magyarul, és keresi gyökereit!!!
> /Mert sok tapasztalatom van, hogy nem jellemző/
>
> Üdv: Tornyosné Klári--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása