[Csaladtortenet 2] A Zsuzsanna Larsson Gilice jelenségről

Deáki Lajos deakilajos at gmail.com
2020. Május. 1., P, 12:39:07 CEST

Kedves Lista!

A többség számára teljesen nyilvánvaló, hogy ennek a listának a szerepe /
értelme / célja az, hogy egymással kapcsolatba tudjunk lépni, segíteni és
támogatni tudjuk egymást, kérdezzünk ha elakadunk, s ha tudásunk /
tapasztalatunk engedi, válaszoljunk.

Mindenkinek szabad joga, hogy kérdezzen és az is, hogy segítsen. Ha ez nem
így van, akkor nem értem, hogy mit keresünk itt? Mindenki "menjen a
dolgára" azt' kutasson egyedül, magába zárkózva, "lelki" karanténban,
elzárkózott remeteként. Ne ossza meg senkivel, az eredményeit és örömeit
vagy épp nehézségeit, elakadásait stb. Ne érezze azt, hogy van mögötte egy
támogató közösség, ahol hasonló gondolkodású és érdeklődésű emberekkel
konzultálhat, akár segítséget kérve, akár segítve őket. Ne fejlődjön mások
eszmecseréje és egy-egy probléma megoldás kapcsán... Tényleg ezt akarjuk?

Nem szokásom, de Balog László példáján "felbuzdulva" én is személyeskedni
fogok: Amit Balog László képvisel, témának felvett, az MINDIG ROMBOLÓ
MÉTELY. Élből törlöm MINDEN megnyilvánulását. Tisztelettel ugyanezt ajánlom
minden jóérzésű listatársamnak, aki még hisz abban, hogy ha kell
kérdezzünk, ha tudunk segítsünk.

Baráti üdvözlettel:

Lajos

Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. máj. 1., P,