[Csaladtortenet 2] A Zsuzsanna Larsson Gilice jelenségről

Jóna Sándor jona at jonafamily.eu
2020. Május. 1., P, 14:32:06 CEST

Néhány gondolat.

Kedves Zoli! (vvecse)
A KÖZÖSSÉG-et nem 1-2 másként gondolkodó jellemzi, hanem a támogató >99%.
Nincs miért szégyellned Magad!

Nem is olyan régen, Zana János levelezései voltak olyan gyakoriak, mint most Zsuzsannáé.
Csak remélni tudom, hogy azért hagyott alább, mert sokat tanult belőle és már nem igényel annyi segítséget;
és nem azért, mert kapott egy-két dorgáló magánlevelet.
Kedves János, jól látom?

Balogh Lászlónak:
- Jenő levele nem váltott ki akkora levélcunamit.
Ő megoldási javaslattal írt - külön fórum Zsuzsa segítésére - és nem minősítette leveleit, sem a MACSE tevékenységét tarhálásnak.
Zsuzsa sosem azt kérte, hogy mások keressenek helyette. De vannak olyan jó érzésű társak, akik ettől függetlenül megteszik,
mert ezzel is segíteni, gyorsítani szeretnék Zsuzsa kutatásait.
- Zsuzsa sokat kérdez?
Mindenről lehet informálódni a neten, de ezekről a témákról 1-2 kivétellel magyar leírások vannak, tele szakszavakkal, amit egyetlen fordító program sem fog rendesen értelmezni.
Ön és a hasonlóan gondolkodók hány levelet írtak Zsuzsának, amiben röviden, érthető szavakkal, netán angolul leírták hogyan alakultak ki a vezetéknevek, hogyan indult be az anyakönyvezés rendszere és milyen hatásokra változott annak tartalmi részletessége, az áttelepülési hullámokról stb-stb.
Milyen információkkal látta el a kezdő, nyelvet nehezebben értő kutatótársat, hogy kevesebbet kelljen kérdeznie?

Jóna Sanyi