[Csaladtortenet 2] Zárásként - A Zsuzsanna Larsson Gilice jelenségről

Jóna Sándor jona at jonafamily.eu
2020. Május. 1., P, 16:45:05 CEST

Kedves Közösség!

Mivel Balogh László nem tud már a listára írni, nyilván letiltás miatt, felteszem levélváltásunk lényegét.

- A MACSE-kapcsolódást a tarhálással valóban Hirschler Andris hozta fel és én ezt belekevertem.
Ebben teljesen igaza van, bár vol t egy megjegyzése, hogy " Nagyon vékony ez a jég ..."
Az írásom lényege a segítségnyújtás volt - és a tarhálás, mint túlzás helytelenítése.

Arra, hogy ő vajon segített-e, már nem tudott a listán válaszolni:
" December-január folyamán közel tucatnyi magánlevélben adtam segítséget az említett hölgynek..."

Ha valakinek hasonló aggályai vannak a túlzott mértékű levelezés kapcsán,
próbálja meg finomabban az illető tudtára hozni. Szerintem Jenő is így tett.

Maradjunk továbbra is segítőkészek és ne üldözzünk el senkit a listáról!
Azt hiszem, ezzel a témán túl is léphetünk.

Sanyi

UI.: Válaszokat nem várok.