[Csaladtortenet 2] [Admin] - A Zsuzsanna Larsson Gilice jelenségről VÉGE

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2020. Május. 1., P, 22:04:35 CEST

Tisztelt Listalakók !

- Senkit az elmúlt 10 évben figyelmeztetés nélkül nem tiltottam le", így Balogh Lászlót sem, jelenleg is tagja a levlistának.

- Ellenben: a "Gilice jelenség" további ragozása - a jövőben - kockázatos; aki mégis ragozná, az  pár heti "silencium"-ot kockáztat.

Megértéseteket előre is megköszönve
Gazsi