[Csaladtortenet 2] Kérés

Klára Majoros majoros at t-online.hu
2020. Május. 2., Szo, 06:14:42 CEST

Kedves András!

Nem tudom, volt-e szabály, de kezdőként a hajamat téptem,
amikor jött Grósz Rozália, és "ott volt minden kilométerkőnél".
Név, születés, szülők stimmeltek, aztán egyszerre két külön
városban élt és külön férjjel.
Ikrek voltak - Rozália Irén és Rozália Katica. Az első az Irén nevet
használta, a második a Rozáliát, de a családban Kaizácták is.

Olyan eset is volt nem is kevés, ahol az első gyerek meghalt, és a
következő újra ugyanaz a nevet kapta.

Üdv

Klári

 --                    Klára Majoros