[Csaladtortenet 2] Temes és Torontál vm. családkönyvei

Lajos Balogh lajos.77.balogh at gmail.com
2020. Május. 2., Szo, 15:29:14 CEST

Kedved Listattársak!

A tárgyban jelzett területen keresem egy ősöm születését. A lehetséges
szülők megvannak (két fiútestvér). Az viszont, hogy melyik családjából
született az ősanyám, azt nem tudom. Vándoroltak településről településre.
Az 1828-s censusban csak az egyik szerepel, a mostani Csák településen, a
másik ki tudja???
A német kutatók elég sok településnek megcsinálták a családkönyvét, de ezek
online nem elérhetőek. Pedig igény lenne rá szerintem előfizetéses formában
is.
A kérdésem az lenne, hogy Magyarországon van olyan hely, ahol ezek
létezhetnek és megtekinthetőek? Gondolok itt a pl. Német Családfakutatók
Egyesületére! Vagy Macse?

A válaszokat köszönöm,
Balogh Lajos