[Csaladtortenet 2] Temes és Torontál vm. családkönyvei

Tamas DEAK tamas.deak at gmail.com
2020. Május. 2., Szo, 19:16:33 CEST

kedves Lajos,

itt lehet egy keresést próbálni, hátha feljön az adott ős :

https://www.ancestry.com/search/collections/5412/

Sajna a keresés beetetősen működik, tehát kellően kevés ahhoz hogy
értékelhető legyen, és kellően dühítő ahhoz hogy előfizessünk ... (ami
Ancestrynél méregdrága)

Csák ebben az adatbázisban fenn van.