[Csaladtortenet 2] Kérés

András Alvincz alvincz.andras at gmail.com
2020. Május. 2., Szo, 18:12:41 CEST

Kedves Listatársak4
Köszönöm Mindenkinek a Hozzászólást.Most ott vagyok mint az elején.Lehet is
és ki van zárva, mindkét álláspontra jött vélemény.
Mégis meg vagyyok elégedve, Eősen köszönöm , hogy szóra méltattatok.Én
bizony kezdő vagyok a szakmában, mégsem szeretném ha túl soknak találnátok
kérdéseimet(ez elkerűlhető azzal, hogy ilyen esetben nincs válasz)
Juliának.Schankwirt az apa  3 esetben1 esetben(ez az első
gyerek)kereskeddőKedves. Julia, úgy látom a táblázat nem jutott el Hozzád,
amit később tettem fel.Ez azért fontos mert az apa 2.házasságában született
feleségem nagyanyja, Kiskürtőstől néhány km-re.Ha igaz a feltételezésem
Köszönöm Mindnyájatoknak , András

Klára Majoros <majoros at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2020. máj. 2., Szo,
17:09):