[Csaladtortenet 2] MyHeritage

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2020. Május. 3., V, 12:12:52 CEST

Az én esetemben számtalan olyan találatot ad fel, amelynél felsorolják a
testvéreket, de ismeretlen a szülők neve. Ez így használhatatlan (pláne
születési hely nélkül). Az adatok egy része kölcsönzött a adat a
familysearchről és az anchestry-ről. Más részét félamatőr kutatók vitték
fel ellenőrzetlenül, munkahipotézisként.

Sajnos, csak a legmagosabb árkategóriát érdemes előfizetni, de annak
elég borsos ára van. Üdv, János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Bractl, Békési, Unghváry, Ungvári, Márki-Zay, Kása