[Csaladtortenet 2] MyHeritage

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2020. Május. 3., V, 11:56:45 CEST

Az én tapasztalatom - több évi használat után - az, hogy érdemes letölteni a
családfa-építő programot (ami teljesen ingyenes).Ez a saját gépünkön
működik, nálam remekül bevált. Sok éven fizettem az online verziót, de
végül lemondtam, mert 2018 májusában kibertámadás érte a MyHeritage
szerverét, több millió adatot leloptak, és azóta is kapom a különféle
spamokat és más rossz szándékú emaileket.
üdv. Hirschler András