[Csaladtortenet 2] 106 évesen - 1835-ben!

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2020. Május. 3., V, 17:12:12 CEST

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-1RPQ-R?cc=1743180 (a
jobb oldali oszlopban a tizenkettedik).

Az adatot egy távoli rokonom szúrta ki, és többször is visszaigazolta.
Neki nálam nagyobb gyakorlata van a keresésben és az alig olvasható
írások kibetűzésében. Megvizsgálta azt is, hogy volt-e Pomázi Andrásnak,
vagy Kalmár Katalinnak más házassága. Pomázi András és Kalmár Katalin
legkisebb lánya Pomázi Judit az anyja 54 éves korában született. Ő nekem
hatodfokú ősöm. (Gyermeke Zana Ferenc.)

Kalmár Katalin 1711-ben született. Első gyermeke 1743-ban (Erzsébet),
utolsó előtti gyermeke Péter 1761-ben, és a legfiatalabb, kilencedik,
Judit, 1765-ben.

Sem én sem más nem tudott cáfolatot adni erről.  Üdvözlettel János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Bractl, Békési, Unghváry, Ungvári, Márki-Zay, Kása