[Csaladtortenet 2] 106 évesen - 1835-ben!

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Május. 3., V, 17:32:55 CEST

Kedves János!
Bocsánat, hogy a kibic közbeszól, de nekem kétségeim vannak a felől, hogy
egy 1711-ben született nőnek 32 évesen született volna ez első gyereke, és
még utána 22 évig szült. A 22 éves szülési időtartam rendben van, de
szerintem két Kalmár Katalinról van szó: az egyik 1711-ben született, a
másik 10-15 évvel később. Sokszor fordulnak elő azonos nevű házaspárok,
akiket könnyű összetéveszteni, főleg, ha nincs meg mindenkinek minden adata.
Most hirtelen nem emlékszem a nevekre, de pár hónapja én is belefutottam
abba, hogy egy fél generáció különbséggel ugyanabban a faluban két azonos
nevű házaspárra bukkantam - egy ideig azt hittem, egy párról van szó...
Üdv,
Anna

Dr. Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. máj. 3., V,
17:12):