[Csaladtortenet 2] MyHeritage

Czellecz Zoltán zczellecz at digikabel.hu
2020. Május. 3., V, 20:20:44 CEST

Tisztelt Levelezőtárs,

a lista tagjai üzenetüket az ismert címzett nevének udvarias megjelölésével
(kedves,
tisztelt, stb.) kezdik. Ha a címzettet pontosan nem ismerik, akkor is (pl.
Kedves "Lista/
/társak/lakók") - ennek változatait bizonyára olvasta már több ízben.

Az üzenet végén pedig udvarias formában elköszönünk (üdv/özlettel, netán még
köszönöm, üdv) - aláírva nevünk.

Ez nem csak ezen a listán tartozik az udvarias információcsere tartalmi
elemei közé,
a mindennapi életben is így járunk el. Erre vonatkozik a kérés, hogy
megszólítás és
aláírás legyen az üzenetben.
Kívülállóként sem értem, hogy "tehetett helyre" saját maga szerint sem
"valami
illendően" valakit, aki segíteni próbál és esetleg tárgyi helyesbítést küld,
pláne, ha
az illető a társaság egy hölgytagja.

Bár még mindig nem tudom, hogy ON-ként ki írta a szóbanforgó üzenetet, úgy
gondolom, a legkevesebb az, hogy bocsánatot kér.

üdvözlettel
Czellecz Zoltán