[Csaladtortenet 2] MyHeritage

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Május. 3., V, 20:51:48 CEST

Kedves Tamás (egyszer már aláírtad így  nevedet, onnan emlékszem...)!
Nem csodálkoznék, ha a kérdéseidre ezentúl nem kapnál választ itt. Hacsak
nem kérsz bocsánatot Marcsitól nagyon udvariatlan és bántó
viselkedésed miatt.
Feltűnhetett volna külön megjegyzés nélkül is, hogy itt a megszólítás és az
aláírás bizony "dívik". (Kivétel, persze akad időnként, amikor pl. egy téma
gyors, rövid, oda-vissza megbeszélése zajlik. De akkor is lehet tudni, kik
vesznek részt benne.) Aki ezt nem tartja be, számíthat rá, hogy előbb-utóbb
megszólják és emlékeztetik a jó modorra - joggal. Arról nem is beszélve,
hogy a családfakutatás személyes ügy - az emberek nem szeretik személyes
ügyeiket személytelenül megbeszélni.
Üdv,
Anna

Ecccccc Taaaaaaaa <ecseki at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. máj. 3., V,