[Csaladtortenet 2] Tapasztalat

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2020. Május. 4., H, 17:59:56 CEST

Számomra az volna az érdekes, hogy unokatesvéreket találjak és
ábrázoljak, de nem túl sok őssel. Sajnos, így az ábra rettenetesen
szélessé válik. Ja, és ehhez épp a közelmúltat kellene kutatnom, ami
ugye, le van tiltva.

Üdv, János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Bractl, Békési, Unghváry, Ungvári, Márki-Zay, Kása