[Csaladtortenet 2] Tapasztalat

Katalin Littomericzkyné littkati at gmail.com
2020. Május. 4., H, 18:14:38 CEST

Kedves János!

Csak egy tipp:
Harmad-, negyedfokú unokatestvéreket lehet esetleg találni a facebookon is
(persze ritkább neveknél). Megnézni az ismerőseit, hátha van közös. Írtam
már így valakinek, aki szerencsére válaszolt, hogy őt ugyan nem érdekli, de
van egy testvére, akit érdekelnének az ősei és a távolabbi rokonai. Azóta
felvettem a testvérével a kapcsolatot, személyesen is találkoztunk, volt az
unokatestvér találkozónkon is.
Volt olyan, akiről biztosan tudom, hogy a férje rokon, de ő nem válaszolt,
én nem erőltetem magam rá.
Régebben az Iwiwen is több rokont találtam.

Üdv: Kati

Dr. Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. máj. 4., H,
18:00):