[Csaladtortenet 2] Utólagos bejegyzés értelmezése

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Május. 5., K, 13:53:27 CEST

Kedves Erzsi!
Jó lenne az egész oldalt látni, sőt, a linket is, bár tudom, ez nem mindig
lehetséges.

Nem mindig halálozás az UB, de az adott példában lehet az is, csak másik
településen.
Extr. rövidítéssel olyankor is találkoztam már, amikor másik
egyházkerületbe költözött az illető vagy máshol volt az esküvője.

Üdv,
Anna

Erzsebet Balogh <sajkod53 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. máj. 5., K,
13:25):