[Csaladtortenet 2] Utólagos bejegyzés értelmezése

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Május. 5., K, 15:19:17 CEST

Kedves Erzsi,

 Hogy mi történt, azt valószínűleg már csak a jóisten fogja tudni
megmondani. Az Extr.  általában kivonat kiadását szokta jelölni a megadott
dátumon. A célját nagyon ritkán vezették be az egyházi anyakönyvekbe, de
általában más településen, vagy nem egyházi hatóságnál történt
felhasználáshoz adtak ilyet.

Üdv
Krisztián

2020. május 5., kedd dátummal Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt