[Csaladtortenet 2] Czirka Károly - II. világháború - Keleti front

Alexandra Fleischer fleischer.alexandra at gmail.com
2020. Május. 7., Cs, 07:58:26 CEST

Kedves Kutatótársak,

Édesapám első unokatestvére, *Czirka Károly *1920.04.28-án született,
Nyíregyházán, szülei: Grosz Róza (izraelita) és Czirka Gyula (evangélikus
vallású). Munkaszolgálatosként a *VII. TMSZ* (tábori munkaszázad?) *7 BEV
KOZP* tagjaként a keleti magyar hadműveletek során halt meg 22 évesen,
1943.01.10-én eltűntnek nyilvánították. A fenti adatokat a Unites States
Holocaust Museum oldalán találtam (csatoltam).

Abban szeretnék segitséget kérni, hogy a mit jelent pontosan a VII. TMSZ,
hol harcolt ez a század, illetve van-e valamilyen kereshető áldozat-lista a
keleti fronton meghalt/ eltűnt magyar katonákról?

Valamint fent van-e valahol a FS-ön a nyíregyházi 1920-as evek születési
anyakönyve? (elvileg ez kutatható lenne)

Köszönöm a segítséget,

Szandra

Fleischer Alexandra
fleischer.alexandra at gmail.com