[Csaladtortenet 2] Rixer, Péntek

Lajos Kámory kamory.lajos at gmail.com
2020. Május. 9., Szo, 21:47:21 CEST

Kedves Társak!

Fellegi Mihály és Wiesner Viktória Nagymaros. A német bevándorlás c.
könyvükben részletesen foglalkoznak a nagymarosi Rixerek eredetével.
Megállapítják, hogy a Rixerek a Würzburg közeli Sulzdorfból
származnak.

Üdvözlettel
Lajos

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. máj.