[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: Fwd: Veres család - Hevesvezekény

Zám László laszlo.zam at freemail.hu
2020. Május. 9., Szo, 00:44:51 CEST

             Kedves Lajos!

  Hát a katalógusban, ha megnyitod Heves róm.kath-t.akkor látod ,hogy a keresztelési névmutató az megvan. Valószínű az előbb íródott, mint elégett ( így emlékszem) a keresett rész.Ebből kifolyólag arra gondolok, hogy elsőszülött lehetett és a szülők házassága nem sokkal a születése előtt lehetett kérdés, hogy hol. Persze a lapszélek meglehetnek a plébánián attól, hogy nem tartották érdemesnek lefényképezni, mondom ezt azért, ha megér neked egy bizonytalan kimenetelű telefont.

                       László