[Csaladtortenet 2] Latin fordítás Nagyvázsony 1750

Annamária Illés ancsisales at gmail.com
2020. Május. 13., Sze, 17:56:39 CEST

 Kedves István!
Köszönöm a választ! Ebben az időszakban Josephus Szekfű volt a pap, több bejegyzésben is megtaláltam a nevét, őket is ő adta össze.Az aláhúzott Ecclesia Arensis (?) izgatja a fantáziámat... Illetve a vőlegény neve utáni rész: Adolescentem (felnőtt?) Officialem valami... A neve előtti 2 szó vajon mit jelenthet?Nulla latintudással rendelkezvén ezekhez kérnék némi segítséget.Köszönöm mindenkinek a fordítást/kiolvasást.Annamária