[Csaladtortenet 2] lehetséges?

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Május. 14., Cs, 15:27:48 CEST

Kedves Éva!
Simán lehet egy család, de több mindent érdemes ellenőrizni. A
keresztszülők nevei mennyire állandóak? A gyerekek halotti és
házasságkötési adatait (lakhely, tanúk) is érdemes megnézni, meg aztán a
szülők halálozási helyét a gyerekekével egybevetni. Voltak-e azonos nevű
unokatestvérek?

Egy éven belüli szüléssel többször találkoztam már. Ha az első gyerek
újszülöttként meghalt, a második pedig koraszülött volt, akkor még
könnyebben előfordulhatott.
(Egy ismerősömnek jó négy évtizeddel ezelőtt a lánya után 6 hét+9 hónapra
születtek ikrei. Mindannyian élnek még 😇)
Üdv,
Anna

Pogányné Samu Éva <vasas1980 at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2020. máj.
14., Cs, 12:13):