[Csaladtortenet 2] lehetséges?

András Töreky toreky.andras at gmail.com
2020. Május. 14., Cs, 19:38:06 CEST

Mivel akkoriban még nem a születést, hanem a keresztelést írták be az
anyakönyvbe, a márciusban született gyerek lkorábban is születhetett, de
nem keresztelték meg rögtön.
Nagyjából ebben az időben találtam egy olyan házaspárt, akiknek a két
gyermeke látszólag kb. egy hónap különbséggel született. Később rájöttem,
hogy ikrek voltak, de az egyiküket valamivel később keresztelték meg.
Egy évben született testvérpárt én is ismertem. Az egyikükkel együtt voltam
iparitanuló, a másikukkal pedig katona. Ráadásul olyan egyformák voltak,
hogy mindenki ikerpárnak vélte őket.

Üdv: András

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. máj. 14.,
Cs, 15:28):