[Csaladtortenet 2] GRAMPS kérdések

András Rónai ronaiandras at gmail.com
2020. Május. 17., V, 19:38:30 CEST

Kedves Kutatótársak!

Kezdő GRAMPS felhasználó vagyok, igyekszem minél jobban megtanulni ezt a
szoftvert, néha tényleg bonyolult.
Az első rögzítések során az alábbi kérdések merültek fel bennem:
A felekezetet hol tudom rögzíteni? Csak a személyhez tartozó eseményeknél
találtam "Vallás" opciót, de nyilván az esemény dátumát nem tudom
beállítani. Ez így jó?
A második kérdésem a foglalkozás. Ilyen lehetőség a tulajdonságoknál is van
és az eseményeknél is. Nyilván jellemző foglalkozást tervezek rögzíteni,
amely egy ember életére jellemző. Ezt melyik fülre rögzítsem, az
eseményekhez vagy a tulajdonságokhoz?

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv.:
Rónai András