[Csaladtortenet 2] Keresztnév kiolvasási segítség kérés

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2020. Május. 28., Cs, 21:36:20 CEST

Kedves Kutatótársak!

Bizonyára Ti is vagytok néha így: egy telejesn jól olvasható anyakönyvi
oldal egyetlen szava megakasztott, képtelen vagyok kiolvasni!
112 sorszám, 1901. nov. 6-i házassági bejegyzés (alulról a 3.), Kertész
Farkas vezetéknevű menyasszony keresztneve mi lehet?
Biztos vagyok benne, hogy egy szűz szem csak ránéz, és egyértelmű
megfejtést lát. Nekem kiugrik már a szemem, mégsem látom a megoldást.

Köszönettel:

gy.