[Csaladtortenet 2] indexelés

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2020. Május. 29., P, 08:14:20 CEST

Szia!

Nem tudom, hogy kaptál-e választ már a kérdésedre, ezért írok neked,
biztos, ami biztos.

Ha polgári anyakönyveket akarsz indexelni, akkor Solymosi Tomiékkal (
macse.indexing at gmail.com), ha egyháziakat, akkor Magyari Klárival (
egyhazi.indexeles.macse at gmail.com) vedd fel a kapcsolatot. Őtőlük tudod a
részleteket megtudni, kérdéseket nekik tudsz feltenni és ők tudják
megmondani, hogy mely települések vannak már kiadva munkára.

A lényeg, hogy kiválasztasz egy települést (velük egyeztetve!), aztán a
honlapról le tudod tölteni a excel táblázatot, amit értelemszerűen kell
kitölteni, majd visszaküldeni.
Érdemes olyan települést választanod, amivel korábban már sokat
foglalkoztál, mert akkor a névanyag ismerős lesz és kevésbé olvasod félre a
ritka, vagy különös neveket.

Üdv,
Balázs

Pogányné Samu Éva <vasas1980 at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2020. máj.