[Csaladtortenet 2] Skultéti család

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2020. Nov. 2., H, 20:22:34 CET

Meg kellene nézni, törvényes-e a gyerek. Lehet, csak Anna születése után
házasodtak össze, és akkor születésekor az anyja nevét kapja a gyerek,
függetlenül attól, hogy ismert az apa személye is. Jobb helyeken persze be
szokták írni, hogy utólagos házassággal törvényesítve.

Pasa István <pasapista at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov. 2., H,
20:02):