[Csaladtortenet 2] Skultéti család

Deáki Lajos deakilajos at gmail.com
2020. Nov. 3., K, 08:37:01 CET

Kedves István és József!

Igazán nagyon köszönöm a gyors és effektív segítséget! István, ha még
lennél kedves Anna születésijét kivágni, azt nagyon megköszönném,
valószínűleg ez lesz az övé, ha nincs más. Illetve próbáltam megfejteni
Dzsugány Mihály származási helyét, a kerékgyártó felett. Szerintetek melyik
település lehet?

Köszönettel: Lajos

József Németh <jozsefnemeth424 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov. 2.,
H, 20:22):