[Csaladtortenet 2] Skultéti család

Pasa István pasapista at gmail.com
2020. Nov. 3., K, 09:07:28 CET

Dsugán Mihály születésije Nézpest...  :)
ld csatolt térképrészleten a sárgarészen alul

a görög kat. Petrik településen vezették..

2 születés van mindkettő ugyanazon szülőktől, így szinte biztos hogy az
első mihály (1847) korán meghalt és a második lesz a tied, 1852 születéssel

az első jobb old 9.bejegyzés
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-65XS-CQN?i=14&cc=1554443&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AV1DF-TZW

második jobb old 1852 2. bejegyzése
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-65XS-CBS?i=87&cc=1554443&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AV18H-CHB