[Csaladtortenet 2] Skultéti család

Pasa István pasapista at gmail.com
2020. Nov. 3., K, 08:44:23 CET

szivesen kivágom, de szerintem nem ő az... ui. a szülőknek már született
1852-ben is gyereke, így biztos hogy nem illegitim volt, hogy az anyja
nevét használja...
este még ránézek hátha jutok másra....

mihály születési helye... nem egyszerű, még én se jöttem rá mi lehet...

Deáki Lajos <deakilajos at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov. 3., K,
8:35):