[Csaladtortenet 2] Honlap ismertető

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Nov. 11., Sze, 11:15:32 CET

Kedves András!
A Koordinátor (feltételezem, hogy a MACSE koordinátorára gondoltál) a MACSE
adminisztratív ügyeit intézi, a MACSE googlegroups levlistáján kommunikál a
MACSE-tagokkal, ezt a (Családtörténeti) levlistát talán nem is nézi.

A Családtörténeti levlista tipikusan szakmai kérdésekkel foglalkozik, tehát
itt teheted fel a konkrét kérdéseidet és kérhetsz segítséget/tanácsot a
lista tagjaitól.
Tehát: Mit szeretnél megtudni a Népszámlálással kapcsolatban?

Egyébként a MACSE honlapján az Impresszumban szerepel, hogy melyik témát ki
gondozza:
https://macse.hu/society/impresszum.php
(A Linkek alatt több személy is fel van sorolva.)

Üdv,
Anna

András Alvincz <alvincz.andras at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov.
11., Sze, 10:05):