[Csaladtortenet 2] hol hunyhatott el szépapám

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2020. Nov. 18., Sze, 19:10:05 CET

Kedves Péter! Köszönöm az ötletet. Próbáltam már őt és más felvidéki
őseimet is az általad ajánlott mellett a
https://www.cintoriny.sk/src/index.php?prve=1 oldalon is. A gond az, hogy
például Wiedermann János ősöm 1809-ben születve persze megélhette akár az
1900-as évek legelejét is, de emberi számítás szerint az 1870-1880-as
években hunyhatott el. Abból az időszakból pedig nem nagyon vannak temetői
adatok sajnos :( Nem is találom őt sem az adatbázisban.

Balázs

Halmy Péter <halmy.peter at upcmail.hu> ezt írta (időpont: 2020. nov. 18.,
Sze, 17:29):